خبر Dlc و محتویات بازی Rage 2 مشخص شد

Dlc و محتویات بازی Rage 2 مشخص شد

شرکت بتسدا ، ناشر بازی Rage 2، تصویری را منتشر کرده است که جزئیات محتویات پس از عرضه بازی Rage 2 را نمایش می‌دهد البته از طرفی سایر محتویات ماه‌های گذشته نظیر چالش‌ها و پوسته‌های سلاح‌های بازی رایگان هستند.

در چند روز آینده بازی Rage 2 عرضه خواهد شد و استودیو اولانچ قصد دارد محتویاتی را برای کاربران در دسترس قرار دهد .

شرکت بتسدا ، ناشر بازی Rage 2، تصویری را منتشر کرده است که جزئیات محتویات پس از عرضه بازی Rage 2 را نمایش می‌دهد. در اولین قدم، تا پایان ماه مِی چالش‌های بیشتر، پوسته‌های اسلحه و رویدادهای جهانی مختلفی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که در ماه ژوئن هم شاهد محتویات مشابهی هستیم و پوسته‌های اسلحه، چالش‌ها و رویدادهای جهانی مختلفی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اولین بسته الحاقی بازی Rage 2 در ماه آگوست در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در جریان بسته الحاقی Rise of the Ghosts محتویات داستانی، دشمنان، سلاح‌ها و مناطق جدیدی به بازی ریج 2 اضافه می‌شوند. گفتنی است که این بسته الحاقی رایگان نیست، البته از طرفی سایر محتویات ماه‌های گذشته نظیر چالش‌ها و پوسته‌های سلاح‌های بازی رایگان هستند. در انتها مشخص شده است که در فصل پاییز هم دومین بسته الحاقی بازی Rage 2 منتشر می‌شود، اما هنوز نام آن مشخص نیست.

این بازی در 24 اردیبهشت بر روی پلتفرم های کامپیوتر ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد برای آشنایی با بازی Rage 2  را معرفی بازی Rage 2 بخوانید.



local_offerبرچسب‌ها: