خبر جزئیات تغییرات جدید در گیم‌پلی FIFA 19 منتشر شد

جزئیات تغییرات جدید در گیم‌پلی FIFA 19 منتشر شد

الکترونیک آرتس هر سال یک نسخه از عنوان از بازی FIFA را منتشر می‌کند و هر ساله در تلاش است که تا با بهبود المان های بازی آنرا به واقعیت نزدیک تر کند و در چند سال گذشته موفق تر از رقیب سنتی خود PES بوده است امسال هم هر دو شرکت الکترونیک آرتس و کونامی تغییرات گسترده ای را اعمال کرده اند که در ادامه به بعضی از تغییرات نسخه FIFA 19 اشاره خواهیم کرد

الکترونیک آرتس هر سال یک نسخه از عنوان از بازی FIFA را منتشر می‌کند و هر ساله در تلاش است که تا با بهبود المان های بازی آنرا به واقعیت نزدیک تر کند و در چند سال گذشته موفق تر از رقیب سنتی خود PES بوده است امسال هم هر دو شرکت الکترونیک آرتس و کونامی تغییرات گسترده ای را اعمال کرده اند که در ادامه به بعضی از تغییرات نسخه FIFA 19 اشاره خواهیم کرد.

الکترونیک آرتس به برخی از بزرگ‌ترین تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی FIFA 19 اشاره کرده است که این تغییرات در صدر خواسته‌های انجمن طرفداران FIFA قرار دارد چند تغییر قابل توجه اشاره شده است: تاکتیک‌های پویا، زمان‌بندی ضربه پایانی، نبردهای ۵۰/۵۰ و تکنولوژی Real-Motion بازیکن و سیستم لمس توپ فعال هستند.

در بخش تاکتیک های پویا اجازه اعمال چندین ترکیب و نقشه را برای بازی می‌دهد که می‌توان در طول بازی آن‌ها را عوض کرد به عنوان مثال اگر تاکتیک سرعتی را انتخاب کنید بازیکنانتان بیشتر ریسک می‌کنند و در فضا ها حرکت می کنند.

زمان‌بندی ضربه پایانی یک مکانیزم کاملا جدید است که در زمان شوت زدن به شما اجازه می‌دهد که با روشن کردن FIFA Trainer زمان مناسب برای شوت زدن را متوجه بشوید.

روش های بسیار جدیدی برای لمس توپ اضافه شده که از آن ها می‌توان به disguise trap اشاره کرد یک نمایش ظاهری که با هر لمس جزئی توپ باعث می‌شود که مدافعان به جهتی اشتباه رفته و فریب بخورند.

در Real-Motion سیستم انیمیشن در حال تغییر بازی، دوباره از چندین فیلتر رد شده است تا شخصیت بازیکن را تضمین و سرسختی او را هنگام حرکت در طول زمین بازی افزایش دهد.

عنوان بازی FIFA 19 در تاریخ جمعه ۶ مهر ماه ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


local_offerبرچسب‌ها: