خبر فصل نهم Fortnite احتمالا با ظاهر زمان آینده در دسترس قرار می‌گیرد

فصل نهم Fortnite احتمالا با ظاهر زمان آینده در دسترس قرار می‌گیرد

فصل نهم Fortnite احتمالا با ظاهر زمان آینده در دسترس قرار می‌گیرد بازی فورتنایت یک بازی بتل رویال است که می توانید در نحوه نصب را مشاهده کنید.


بازی فورتنایت یک بازی بتل رویال است که می توانید در نحوه نصب رامعرفی بازی Fortnite مشاهده کنید.

فصل پنجم Fortnite روز پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد و احتمالا شاهد سلاح‌ها و کاراکترهای مدرن باشیم با اتمام هر فصل فورتنایت عکس هایی از فصل جدید به نمایش می گذارد. 

حساب کاربری توییتر Fortnite، تصویری را پست کرده است که تماشا می‌کنید. همچنین در توضیحات تصویر نوشته شده است که آینده، نامعلوم است. با دقت به تصویر منتشر شده، شاهد کاراکتری هستیم که ظاهری ربات شکل دارد و احتمال دارد فصل نهم با حال‌وهوای زمان آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد. فصل هشتم ظاهر دزدان دریایی را در دسترس کاربران قرار داد و همچنین شاهد اضافه شدن آتش‌فشان به نقشه‌ی فورتنایت بودیم. 

البته چند روز پیش یک رویداد کوچک برگزار شد که در جریان آن بازیکنان می‌توانستند تنها یکی از سلاح یا موارد حذف شده از فورتنایت را به بازی برگردانند. پس از آن شاهد فعال شدن آتش‌فشان بازی بودیم و دو منطقه‌ی Tilted Towers و Retail Row از بین رفتند. باید منتظر باشیم و ببینیم فصل نهم چه تغییرات دیگری را در نقشه‌ی بازی اعمال می‌کند و بتل‌پس فصل نهم هم چه محتویاتی را برای کاربران در نظر گرفته است.

آخرین سری از چالش‌های فصل هشتم هفته گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت و چهارشنبه این هفته ۱۸ اردیبهشت فصل هشتم به اتمام می‌رسد.