خبر رونمایی کنترلر جدید Sport White Special Edition برای ایکس باکس وان توسط مایکروسافت

رونمایی کنترلر جدید Sport White Special Edition برای ایکس باکس وان توسط مایکروسافت

شرکت مایکروسافت کنترلر جدید Sport White را برای xbox one معرفی کرد.


شرکت مایکروسافت در ساخت کنترلر و کنسول با طرح‌های مخصوص و منحصربه‌فرد تجربه‌ی بالایی دارد و این بار هم یک کنترلر دیگر برای کنسول ایکس باکس وان معرفی کرده است. این کنترلر Sport White Special Edition نام دارد و در تاریخ ۱۶ مرداد (۷ آگوست) روانه‌ی بازار جهانی می‌شود. اما قبل از آن، کنترلر در تاریخ ۹ مرداد (۳۱ جولای)، ابتدا در آمریکا و کانادا به فروش می‌رسد. Sport White با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید ولی با خرید آن شما از ۱۴ روز استفاده‌ی رایگان از سرویس‌های Xbox Game Pass و ایکس باکس لایو گلد بهره‌مند خواهید شد.
به نظر می‌رسد که Sport White اولین کنترلر از سری جدید Sport کنترلرهای XBOX است. این کنترلر رنگ پس‌زمینه‌ی کاملا سفید دارد. قسمت پشتی کنترلر رنگ نعنایی دارد و جلوی کنترلر با الگوهای نقره‌ای و خاکستری تزیین شده است. دسته‌های این کنترلر مانند نسخه‌های مخصوص دیگر، دارای پوشش لاستیکی طرح‌دار است تا از تعریق دست و لغزش کنترلر جلوگیری کند. رنگ پوشش لاستیکی هم خاکستری می باشد.
همزمان با وارد شدن کنترلر به بازار جهانی، مایکروسافت استند شارژ مخصوص این کنترلر را هم به بازار عرضه خواهد کرد که دقیقا هم‌طرح و هم‌رنگ کنترلر خواهد بود. هرکدام از این استندها قیمتی ۴۹.۹۹ دلاری دارد که همراه آن یک باتری قابل شارژ، کاور باتری و یک کابل برق ۲ متری دریافت خواهید کرد.

local_offerبرچسب‌ها: