بررسی تخصصی در زمان خرید PS4 به چه چیزهایی دقت کنیم؟

محتویات جعبه و سالم بودن کنسول را چک کنید

در زمان خرید PS4 به چه چیزهایی دقت کنیم؟

اگر علاقه مند به خرید بازی دیجیتال دارید با توجه به حجم بازی ها نسخه 1TB را خریداری کنید ریجن ها در خرید شما تاثیر چندانی ندارند و از این بابت نگران نباشید

در زمان خرید PS4 به چه چیز هایی دقت کنیم؟



محتویات جعبه و سالم بودن کنسول را چک کنید و بهتر است چند ساعت با کنسول بازی کنید تا از سالم بودن اطمینان حاصل فرمایید.

محتویات جعبه :

یک کابل برق
کابل میکرو USB برای شارژ دسته
کابل HDMI
یک دسته Dualshock 4
یک عدد هدست مونو
و در آخر کسنول PS4

دقت فرمایید کابل HDMI خروجی کنسول به تلویزیون است .

چه حافظه برای ما مناسب تر خواهد بود؟


کنسول PS4 در نسخه PS4 slim و PS4(نسخه اولیه) در دو حافظه 500 GB و 1TB عرضه می شوند و نسخه PS4 Pro  فقط در1TB  عرضه شده است .
اگر قصد دارید از بازی های دیجیتال استفاده کنید با توجه به زیاد شدن حجم بازی ها، نسخه 500GB ممکن است برای شما مشکل به وجود آورد پس 1TB  را خریداری کنید.


فروشنده کنسول بابت آپدیت و ریختن بازی از من پول درخواست کرد چکار کنم؟


بعد از خریداری کنسول و با وصل کردن اینترنت، پیغام آپدیت به شما داده می شود و اگرهمچین پیغامی نیامد از مسیر زیر اقدام کنید:
select  (Settings) > [System Software Update   


ممکن است فروشنده به شما پیشنهاد ریختن بازی بدهد که با مبلغ خیلی کمتر بازی های زیادی در دسترس شما قرار می دهد اما باید بدانید آن ها اکانت های هک شده دیگران است و پلی استیشن آنها را شناسایی کرده و بعد از استفاده ممکن است کنسول شما را بن کند و دیگر امکان استفاده از کنسول را به شما ندهد.
پس ضرر استفاده از آن ها چندین برابر سود استفاده از آن‌ها است .


من شرایط خریداری بازی های گران قیمت PS4 را ندارم باید چیکار کنم؟


شما دو راه برای کاهش قیمت بازی دارین:
1-  بازی ها در زمان عرضه قیمت های بالایی دارند اما بعد از گذشت سه چهارماه، قیمت شما می توانید با قیمت خیلی کمتر بازی را به صورت دسته دوم خریداری کنید که آگهی های بسیاری در سایت ما برای شما وجود دارد پس همین حالا یک سر به آگهی ها بزنید .

2- راه دوم خرید بازی به صورت دیجیتال و شیر Share بازی بین خودتان و یکی از دوستانتان، که هم خرید بازی دیجیتال ارزان تر است و هم به خاطر شیر کردن آن قیمت به نصف آن برای شما تمام می شود.  (در اینجا نحوه خرید بازی دیجیتال و شیر کردن بازی را آموزش داده ایم).
در ضمن ابتدا باید اکانت پلی استیشن داشته باشید که آموزش آن را اینجا می توانید بخوانید.

کدام ریجن را خریداری کنم؟


در اینجا به این نکته بسنده می کنیم که ریجن کنسول ها اهمیت بسیار کمی دارد و در خرید بازی هم اگر ریجن بازی و کنسول یکی نباید هیچ مشکلی پیش نمی آید .
برای فهمیدن ریجن کنسول کافی است روی جعبه که به شکل CHU-XXXX درج شده است را پیدا کنید که دو عدد اول نشان دهنده همان سری ساخت کنسول هستند و دو عدد بعدی مربوط به ریجن آن می شوند.