بررسی تخصصی بررسی بازی Red Dead Redemption 2

بررسی بازی Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2، یکی از بهترین گرافیک‌ها در بین بازی‌های نسل هشتم را دارد و همه‌چیز در آن در زیبا‌ترین حالت ممکن قرار دارد.بازی Red Dead Redemption 2 از بازی های کنسول PS4 (پلی‌استیشن‌4) است که کمپانی راک استار چندین سال وقت بر روی این بازی صرف کرد.

بدون شکRed Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازی های نسل هشتمی موجود می باشد و راک استار دوباره نشان داد که علاوه بر GTA می تواند با خلق بازی های جهان باز همه را شگفت زده کند.


در تبدیل کردن Red Dead Redemption 2 به یک تجربه فوق‌العاده، عوامل بسیار زیادی تاثیرگذار هستند اما آنچه که بیش از همه در مورد این بازی به‌چشم می‌آید، هماهنگی بی‌نقصی است که سازندگان بین المان‌های آن ایجاد کرده‌اند؛ همه‌چیز از گرافیک فوق‌العاده بازی گرفته تا گیم‌پلی، داستان و حتی موسیقی در یک سطح عالی قرار دارند و از آن مهم‌تر، آنقدر عالی با یکدیگر پیوند خورده‌اند و هماهنگ هستند.


داستان بازی از آنجا شروع می شود که گروه داچ بعد از یک سرقت ناموفق شروع به فرار می کنند، بازی شروع خوبی دارد و شما را به خوبی جذب می کند از نقاط قوت بازی می توان به شخصیت پردازی فوق العاده اشاره کرد که کاراکتر های بازی در صحنه هایی با یکدیگر به بحث می پردازند و مانند یک فیلم سینمایی می توان به تماشای آن پرداخت.

در بازی جزییات زیادی وجود دارد و هر یک از آن ها بر سیر داستانی بازی تاثیر میگذارد در طول این سفر، ممکن است اتفاقات مختلفی برای‌تان رخ بدهند که شاید از قبل حتی تصورشان را هم نمی‌کردید؛ برای مثال ممکن است مورد حمله گرگ‌ها قرار بگیرید یا ناگهان چند جایزه‌بگیر از نقطه‌ای ظاهر شوند و به سمت‌تان شیلک کنند. جدا از این حتی ممکن است اسب‌تان به دلیل دیدن یک مار یا هر حیوان وحشی دیگری دچار وحشت شود و شما را به زمین پرت کند.

اصلا جدا از همه این‌ها، ممکن است در طول مسیر به غریبه‌ای برخورد کنید که دچار مشکل شده است و پس از کمک کردن به وی، یک ماموریت فرعی جذاب برای‌تان فعال شود که کلا بی‌خیال ماموریت اصلی خودتان شوید و به سراغ آن بروید!


Red Dead Redemption 2، یکی از بهترین گرافیک‌ها در بین بازی‌های نسل هشتم را دارد و همه‌چیز در آن در زیبا‌ترین حالت ممکن قرار دارد.