خبر معرفی بازی Rage 2

معرفی بازی Rage 2

بازی Rage شاید از نظر گیم‌پلی و طراحی‌های محیط عملکرد خوبی را از خود به‌ جای گذاشته بود، اما از نظر روایت داستان و داستان‌سرایی مشکلات متعددی داشت. در سال ۲۰۱۸، شرکت بتسدا با انتشار یک ویدیو بازی Rage 2را معرفی کرد

بازی Rage شاید از نظر گیم‌پلی و طراحی‌های محیط عملکرد خوبی را از خود به‌ جای گذاشته بود، اما از نظر روایت داستان و داستان‌سرایی مشکلات متعددی داشت. در سال ۲۰۱۸، شرکت بتسدا با انتشار یک ویدیو بازی Rage 2را معرفی کرد .

 در نسخه‌ی اول، داستان نقش پررنگی نداشت، اما تیم سازده اعلام کرده است که ریج 2 داستان قابل قبولی را ارائه می‌دهد. داستان نسخه دوم ۳۰ سال پس از وقایع ریج اتفاق می‌افتد. بازیکنان هدایت شخصی به نام واکر را برعهده می‌گیرند؛ کاراکتری که توانسته است در جهانی آخرالزمانی و در میان هیولاهای جهش یافته زنده بماند. جهانی که پس از برخورد شهاب سنگ به آن، به‌طور کل نابود شده است و دیگر علائم حیاتی در آن مشاهده نمی‌شود.


انسان‌ها در گروه‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و برای زنده ماندن می‌جنگند. دراین‌میان هم بعضی از سودجویان سعی می‌کنند با راه‌اندازی تیم و تشکیلات مخصوص‌شان، بر این جهان آخرالزمانی حکومت کنند. Rage 2 روایت‌گر داستان مبارزه واکر، قهرمان بازی، با گروهی به نام Authority است.

در کل بازی شباهت های زیادی به فیلم Mad Max دارد و برای طرفداران داستان آخرالزمانی می‌تواند بسیار جذاب باشد.

بازیکنان با پیش‌خرید بازی Rage 2، آیتم‌های زیر را کسب خواهند کرد:

• مأموریت انحصاری Cult of the Death God

• کلت Settler

• آرمور Nicolas Raine

• Monster Truck

این بازی در 24 اردیبهشت بر روی پلتفرم های کامپیوتر ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


local_offerبرچسب‌ها: