مقاله ارور های ps4

ارور های ps4

ارور های ps4 را برای شما جمع کردیم

PS4 ERRORS


E-8200002E
کارت اعتباری غیر معتبر است.
راه حل:
اطلاعات کارت اعتباری شما در حساب SEN نامعتبر است.
1. مطمئن شوید که اطلاعات کارت اعتباری را به درستی وارد کرده‌اید.
2. مطمئن شوید آدرس وارد شده در حساب SEN شما با آدرست کارت اعتباری یکسان است.
WC-40349-0
کارت اعتباری غیر معتبر است.
راه حل:
اطلاعات کارت اعتباری شما در حساب SEN نامعتبر است.
1. مطمئن شوید که اطلاعات کارت اعتباری را به درستی وارد کرده‌اید.
2. مطمئن شوید آدرس وارد شده در حساب SEN شما با آدرست کارت اعتباری یکسان است.

CE-33987-0
خطا در تست اتصال به اینترنت
راه حل:
ممکن است شما در اتصال به شبکه پلی استیشن مشکل داشته باشید و اتصال شما هنگام پروسه ورود به PSN تایم اوت شده باشد.
1. در تنظیمات کنسول به بخش Network بروید و عبارت Test Internet Connection را اجرا کنید تا از اتصال به شبکه مطمئن شوید.
2. اگر همچنان قادر به اتصال به اینترنت نیستید، مودم خود را خاموش کرده و پس از 5 دقیقه آن را روشن کنید.
3. اگر باز هم نتوانستید به اینترنت متصل شوید، به ارائه دهنده سرویس اینترنت خود تماس بگیرید یا فریم ور مودم خود را آپدیت کنید. اگر مشکل شما حل نشد، ممکن است ترافیک سرور شما بیش از حد باشد، پس در زمان دیگری امتحان کنید.

NW-31374-8
تایم اوت در اتصال به شبکه

راه حل:  
تنظیمات فایروال روتر یا اکسس پوینت را بررسی کنید تا پورت‌های UDP 3478 و UDP 3479 بسته نباشند.
اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید، با ارائه دهنده سرویس اینترنت خود تماس بگیرید.
اگر مشکل شما حل نشد، ممکن است ترافیک سرور شما بیش از حد باشد، پس در زمان دیگری امتحان کنید.

E-82000113
کد تخفیف معتبر نیست

راه حل:
اگر از درست وارد کردن کد مطمئن هستید، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.

WC-40360-3
کد تخفیف معتبر نیست.
راه حل:
سبد خرید خود را خالی کنید و بار دیگر اقدام به خرید کنید.


E-8200013A
دسترسی به سرورهای PSN ممکن نیست.
راه حل:
شبکه پلی استیشن در حال حاضر در دسترس نیست و ممکن است که شبکه در حال حاضر غیر فعال باشد. شما می‌توانید وضعیت شبکه را از اینجا بررسی کنید یا در زمان دیگری امتحان کنید.


NP-37667-9
قطع شدن Share Play به دلیل ناپایدار بودن اتصال به شبکه
راه حل:
برای لذت بردن از قابلیت Share Play، شما و دوستتان باید هر دو از اینترنت پر سرعت بهره مند باشید. همچنین، شرایط شبکه خانگی شما هم در این وضعیت، مؤثر است. حداقل سرعت مورد نیاز برای Share Play، دو مگابایت بر ثانیه است.
برای بهبود اتصال شبکه می‌توانید:
- از کابل LAN برای اتصال پلی استیشن 4 خود به شبکه استفاده کنید.
- اگر از وای فای استفاده می‌کنید، روتر و پلی استیشن 4 را نزدیک هم قرار دهید و مطمئن شوید که مانعی میان آن‌ها نباشد.
- دیگر دستگاه‌های متصل به شبکه ممکن است باعث کاهش سرعت شوند پس آن‌ها را قطع کنید.
- وضعیت اتصال به اینترنت را در تنظیمات کنسول بررسی کنید. در بخش تنظیمات، به منوی Network رفته و گزینه Test Internet Connection را انتخاب کنید.

CE-32481-0
کنسول نمی‌تواند هارددیسک شما را تشخیص دهد.
راه حل:
این ارور به‌تازگی روی کنسول‌ها مشاهده می‌شود و سونی هنوز راه‌حلی رسمی برای رفع آن پیشنهاد نداده است. راه‌اندازی مججد کنسول (خاموش و روشن کردن) و یا تعویض هارددیسک از گزینه‌های پیشنهادی ماست.

E-82000171
کارت اعتباری غیر معتبر است.
راه حل:
کارت اعتباری ذخیره شده در حساب SEN شما نامعتبر است. اقدامات زیر را انجام دهید.
1. مطمئن شوید که اطلاعات کارت اعتباری را به درستی وارد کرده‌اید.
2. مطمئن شوید که آدرس اکانت SEN شما با آدرس کارت اعتباری شما یکسان است.
3. در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی سونی تماس بگیرید.

WC-40382-7
کارت اعتباری غیر معتبر است.
راه حل:
کارت اعتباری ذخیره شده در حساب SEN شما نامعتبر است. اقدامات زیر را انجام دهید.
1. مطمئن شوید که اطلاعات کارت اعتباری را به درستی وارد کرده‌اید.
2. مطمئن شوید که آدرس اکانت SEN شما با آدرس کارت اعتباری شما یکسان است.
3. در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی سونی تماس بگیرید.


CE-35340-5
دسترسی به سرویس برودکست پلی استیشن ممکن نیست.
راه حل:
ممکن است که سرویس دارای اختلال باشد و پیشنهاد می‌شود که بعدا امتحان کنید

E-82000102
مشکل در اضافه کردن اعتبار به اکانت ثانویه.
راه حل:
اکانت‌های ثانویه یا sub account دارای کیف پول نیستند و باید اعتبار را به اکانت اصلی یا master account اضافه کنید که به اکانت ثانویه متصل است. اکانت اصلی می‌تواند برای اکانت ثانویه، محدودیت در مصرف اعتبار مشخص کند و اکانت ثانویه می‌تواند به این طریق، از فروشگاه پلی استیشن خرید کند.
اگر باز هم در اضافه کردن اعتبار به اکانت اصلی مشکل داشتید یا اگر اکانت ثانویه اجازه خرید دارد و همچنان در خرید ناموفق هستید، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.


WC-40355-7
مشکل در اضافه کردن اعتبار به اکانت ثانویه
راه حل:
اکانت‌های ثانویه یا sub account دارای کیف پول نیستند و باید اعتبار را به اکانت اصلی یا master account اضافه کنید که به اکانت ثانویه متصل است. اکانت اصلی می‌تواند برای اکانت ثانویه، محدودیت در مصرف اعتبار مشخص کند و اکانت ثانویه می‌تواند به این طریق، از فروشگاه پلی استیشن خرید کند.
اگر باز هم در اضافه کردن اعتبار به اکانت اصلی مشکل داشتید یا اگر اکانت ثانویه اجازه خرید دارد و همچنان در خرید ناموفق هستید، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.


NP-31952-0
تایم اوت در اتصال به شبکه
راه حل:
اتصال شما به شبکه ناپایدار یا ضعیف است.
- اگر از وای فای استفاده می‌کنید، کنسول و روتر را در یک اتاق و در نزدیکی هم قرار دهید و مانعی بین آن‌ها نباشد.
- دیگر دستگاه‌های متصل به شبکه را قطع کنید یا مطمئن شوید که در حال مصرف دیتای زیاد مانند استریم یا دانلود نیستند.
- وضعیت شبکه را در تنظیمات بررسی کنید. در تنظیمات کنسول به منوی Network رفته و عبارت Test Internet Connection ا انتخاب کنید.


CE-30774-1
آپدیت ممکن نیست.
راه حل:
کنسول پلی استیشن 4 شما نمی‌تواند نرم افزار سیستم را از طریق USB آپدیت کند. برای آپدیت، از تنظیمات کنسول به بخش System Software Update بروید.
اگر این راه برای شما امکان پذیر نیست، اقدامات زیر را انجام دهید.
1. مطمئن شوید که فرمت فلش شما، FAT یا exFAT است.
فلش را را به یک کامپیوتر متصل کنید، روی آن راست کلیک کرده و گزینه Format را انتخاب کنید. اگر فرمت فلش، FAT یا exFAT نبود، آن را تغییر داده و فلش را فرمت کنید.
2. مطمئن شوید که فرمت فایل آپدیت صحیح است.
با کامپیوتر خود، یک پوشه به نام PS4 ایجاد کنید. درون این پوشه، یک پوشه دیگر با نام UPDATE ایجاد کنید. فایل آپدیت شما با نام PS4UPDATE.PUP باید در این پوشه ذخیره شده باشد. اگر مشکل شما حل نشد، پس فایل آپدیت مخدوش است و باید آن را دوباره دانلود کنید.

NP-38497-1
سرعت آپلود شما هنگام Share Play بین 2 تا 5 مگابایت است و باید بیشتر باشد.
راه حل:
برای این که از Share Play بیشترین بهره را ببرید، شما و دوستتان باید به اینترنت پرسرعت با سرعت حداقل دو مگابایت بر ثانیه دسترسی داشته باشید.
1. توجه کنید که استفاده از یک کابل LAN برای اتصال به شبکه توصیه می‌شود.
اگر از وای فای استفاده می‌کنید، سیستم پلی استیشن 4 خود را در نزدیکی مودم قرار دهید و مطمئن شوید که مانعی میان آن‌ها وجود ندارد.
2. ببرسی کنید که دستگاهی دیگری در شبکه شما مشغول مصرف حجم زیاد دیتا نباشد.
3. در بخش Party، به قسمت Party Settings بروید و گزینه Video Quality for Share Play را انتخاب کنید و مطمئن شوید که دو گزینه Resolution و Frame Rate روی Standard قرار دارند. برای استفاده از حالت High، احتیاج به اینترنت پرسرعت‌تری دارید.
همچنین، توصیه می‌کنیم که در تنظیمات کنسول، در منوی Network، گزینه Test Internet Connection را زده و وضعیت اینترنت را بررسی کنید.
CE-35287-5
اتصال به سرور امکان پذیر نیست.
راه حل:
شبکه PSN یا سرور بازی موقتا از دسترس خارج است و باید زمان دیگری امتحان کنید.


SU-35931-1
دیتای آپدیت نرم افزار سیستم مخدوش است.
راه حل:
فایل آپدیت به دلیل ناپایداری شبکه مخدوش شده است. راه‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:
1. پلی استیشن خود را ریستارت کنید و در تنظیمات کنسول، به بخش System Update رفته و گزینه Update Via Internet را انتخاب کنید.
2. اگر موفق نشدید، فایل آپدیت را در کامپیوتر دانلود کرده و آن را از طریق یک حافظه فلش روی کنسول خود نصب کنید.
اگر باز هم در آپدیت کنسول خود ناموفق بودید، کنسول شما به احتمال زیاد خراب شده و نیازمند تعمیر است.

CE-35486-6
سیستم نمی‌تواند دیسک را بخواند. دیسک ممکن است خراب باشد.
راه حل:
1. دیسک را خارج کرده و مطمئن شوید که سالم و تمیز است و خش خوردگی یا لکه ندارد.
2. مطمئن شوید که دیسک توسط کنسول قابل اجراست. کنسول پلی استیشن 4 فرمت‌های زیر را پشتیبانی می‌کند:
دیسک بلوری: BD-ROM، BD-R/RE (BDAV, BDMAV)
دی وی دی: DVD-ROM، DVD-R/RW (video mode, VR mode)، DVD+R/RW
اجرای این فرمت‌ها توسط پلی استیشن 4 ممکن نیست: CD، BD-RE ver.1.0، BD-R/RE XL، دی وی دی‌های بسته نشده
3. اگر مشکل شما حل نشد، کنسول را خاموش کرده و آن را در حالت Safe Mode روشن کنید و سعی کنید که دیتابیس کنسول را با تنظیمات پنجم safe mode، بازسازی کنید.


CE-30784-2
پلی استیشن 4 نمی‌تواند دستگاه متصل به پورت USB را شناسایی کند.
راه حل:
کنسول پلی استیشن 4 شما قادر به شناسایی دستگاه متصل شده به پورت USB نیست، قبل از هر چیز، مطمئن شوید که دستگاه متصل شده با کنسول سازگار است و سپس اقدامات زیر را انجام دهید.
1. مطمئن شوید که دستگاه دارای کابل USB 2.0 یا 3.0 است.
2. مطمئن شوید که دستگاه را به درستی به پلی استیشن متصل کرده‌اید و پس از اتصال تا یک دقیقه صبر کنید.
3. مطمئن شوید که دستگاه داری چندین پارتیشن نیست.
4. اگر ممکن است، دستگاه را توسط یک کامپیوتر فرمت کنید.

CE-34784-2
این محتوا غیر قابل دسترسی است.
راه حل:
باید با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.


E-82000050
آدرس حساب شما نامعتبر است یا خطایی غیر منتظره در اتصال پیش آمده است.
راه حل:
1. مطمئن شوید که آدرس را به درستی وارد کرده‌اید و با آدرس کارت اعتباری شما مطابقت دارد.
برای بررسی آدرس، در تنظیمات کنسول به منوی PSN بروید و از بخش Account Information، گزینه Address را انتخاب کنید.
برای بررسی اطلاعات کارت اعتباری خود، در تنظیمات به منوی PSN بروید و از بخش Wallet، گزینه Billing Information را انتخاب کنید.
2. اگر این خطا برطرف نشد، دقت کنید که ریجن یا کشور کارت اعتباری یا کد تخفیف PSN شما باید با اکانت PSN شما یکسان باشد.
- در تنظیمات کنسول، به منوی PSN بروید، از بخش Account Information وارد Address شوید و آدرس خود را پاک کرده و آن را دوباره وارد کنید.
- اگر باز هم با خطا مواجه شدید، ممکن است سرویس موقتا غیر فعال باشد. در زمان دیگری امتحان کنید یا با مراجعه به آدرس PlayStation.com، وضعیت سرویس PSN را بررسی کنید.
- اگر همچنان با خطا مواجه شدید، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.


CE-33945-4
اتصال به سرور امکان پذیر نیست.
راه حل:
1. ممکن است شبکه پلی استیشن یا سرورهای بازی شما از دسترس خارج باشند، پس در زمان دیگری تلاش کنید.
2. اگر هیچ مشکلی در شبکه یا سرورها وجود ندارد، اینترنت خود را بررسی کنید. با رفتن به تنظیمات کنسول و منوی Network، گزینه Test Internet Connection را انتخاب کنید.
3. فریم ور روتر خود را آپدیت کنید. برای این کار به ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید.


CE-35489-9
کد ریجن DVD یا بلوری روی کنسول شناسایی نمی‌شود زیرا دیسک دارای قفل منطقه‌ای است.
راه حل:
حتما ریجن دیسک خود را قبل از خرید بررسی کنید تا با ریجن کنسول شما همخوانی داشته باشد.


CE-34861-2
اتصال موفقیت آمیز نبود.
راه حل:
1. اگر قبلا موفق به اتصال شده بودید، ممکن است PSN یا سرورهای بازی از دسترس خارج باشند. می‌توانید سرورهای بازی را با مراجعه به وبسایت بازی بررسی کنید.
2. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، SSL اینترنت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که فعال است.


E-82000134
این محصول یا محتوا در ریجن اکانت شما قابل دسترسی نیست.
راه حل:
اگر قصد دارید که اکانت PS Plus خود را با کد فعال کنید، مطمئن شوید که ریجن اکانت شما با ریجن کد یکسان است.


WC-40376-0
این محصول یا محتوا در ریجن اکانت شما قابل دسترسی نیست.
راه حل:
اگر قصد دارید که اکانت PS Plus خود را با کد فعال کنید، مطمئن شوید که ریجن اکانت شما با ریجن کد یکسان است.
   
 
E-82000168
اتصال به شبکه پلی استیشن امکان پذیر نیست.
راه حل:
دسترسی به شبکه پلی استیشن موقتا ممکن نیست. لطفا در زمان دیگری امتحان کنید.


CE-34544-0
دیتابیس احتمالا مخدوش است یا اطلاعات لازم برای اجرای اپلیکیشن یافت نمی‌شود.
راه حل:
1. مطمئن شوید که آخرین آپدیت کنسول نصب است. از تنظیمات کنسول، به قسمت System Software Update بروید.
2. مطمئن شوید که آخرین آپدیت اپلیکیشن مورد نظرتان نصب است.
روی اپلیکیشن، دکمه options را زده و گزینه Check for Update را انتخاب کنید.
3. اگر مشکل حل نشد، سیستم را در حالت Safe Mode روشن کرده و گزینه Rebuilt Database را انتخاب کنید.
4. اگر راه حل سوم مشکل شما را حل نکرد، اپلیکیشن را دوباره نصب کنید.
- با رفتن به تنظیمات کنسول و منوی Application Data Management، گزینه Saved Data in System را انتخاب کنید و عبارت Upload to Online Storage را انتخاب کنید. اگر شما عضو PS Plus نیستید، می‌توانید از فایل سیوهای خود روی یک حافظه فلش بکاپ بگیرید. حافظه فلش را به کنسول وصل کرده و در قسمت Saved Data in System Storage، گزینه Copy to USB Storage Device را انتخاب کنید.
- با زدن دکمه options روی اپلیکیشن و انتخاب گزینه Delete، اپلیکیشن را پاک کنید.
- بازی را از library خود دانلود کرده یا اگر آن را روی دیسک دارید، آن را روی کنسول نصب کنید.


E-8200002A
اطلاعات کارت اعتباری نامعتبر است.
راه حل:
1. از تنظیمات کنسول به منوی PSN رفته و از قسمت Account Information وارد قسمت Wallet شوید و گزینه Billing Information را انتخاب کنید و مطمئن شوید که جزئیات کارت اعتباری خود، از قبیل تاریخ پایان اعتبار آن را به درستی وارد کرده‌اید.
2. مطمئن شوید که آدرس اکانت SEN شما با آدرس کارت اعتباری شما یکسان است.


WC-40345-6
اطلاعات کارت اعتباری نامعتبر است.
راه حل:
1. از تنظیمات کنسول به منوی PSN رفته و از قسمت Account Information وارد قسمت Wallet شوید و گزینه Billing Information را انتخاب کنید و مطمئن شوید که جزئیات کارت اعتباری خود، از قبیل تاریخ پایان اعتبار آن را به درستی وارد کرده‌اید.
2. مطمئن شوید که آدرس اکانت SEN شما با آدرس کارت اعتباری شما یکسان است.

NW-31253-4
خطا در شبکه رخ داده است. پاسخ دریافتی از سرور DNS با تأخیر دریافت شده یا ناپایدار است.
راه حل:
1. کنسول و مودم را ریستارت کنید.
2. بررسی کنید که اینترنت شما مشکلی دارد یا خیر.
3. پورت‌های زیر توسط سرورهای PSN برای اتصال به اینترنت استفاده می‌شوند. بررسی کنید که آن‌ها توسط روتر مسدود نشده باشند.
TCP: 80، 443، 3478، 3479، 3480
UDP: 3478، 3479
4. اگر از سرور DNS خاصی استفاده می‌کنید، در تنظیمات به منوی Network رفته، وارد بخش Set up Internet Connection شده و گزینه Custom را انتخاب کنید و تنظیمات DNS را تغییر دهید.


E-82000138
افزودن اعتبار به حساب از طریق کد PSN انجام نشد.
راه حل:
بررسی کنید که هنگام وارد کردن کد تخفیف، مقدار کیف پول حساب SEN شما از 150 یورو بیشتر نشود. در غیر اینصورت، زمانی از کد استفاده کنید که حساب شما کمتر است. اگر چنین مشکلی ندارید اما این خطا را دریافت می‌کنید، بار دیگر امتحان کنید.


WC-40377-1
افزودن اعتبار به حساب از طریق کد PSN انجام نشد.
راه حل:
کیف پول شما حداکثر می‌تواند دارای 120 پوند باشد. اگر با وارد کردن کد تخفیف، مقدار کیف پول شما بیشتر از 120 پوند می‌شود، پس نمی‌توانید از این کد تخفیف استفاده کنید، مگر اینکه مقدار کیف پول خود را کاهش دهید.
برای مثال: اگر قصد دارید که 20 پوند به کیف پول خود اضافه کنید، باید مقدار کیف پول شما کمتر از 100 پوند باشد.
اگر کیف پول شما از حد نمی‌گذرد و باز هم با این خطا مواجه می‌شوید، دقت کنید که تاریخ انقضای کد نگذشته باشد، یا ریجن آن با ریجن اکانت شما یکسان باشد.
اگر مشکل شما حل نشد، ممکن است که در سیستم وارد کردن کد مشکلی وجود داشته باشد. در زمانی دیگر امتحان کنید و اگر مشکل شما حل نشد، با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.


NW-31250-1
خطا در سرور داخلی؛ در هنگام اتصال به سرور خطا رخ داده است.
راه حل:
1. کنسول را ریستارت کنید.
2. اگر همچنان با خطا مواجه می‌شوید، ایراد از سرور است. لطفا در زمان دیگری امتحان کنید.




local_offerبرچسب‌ها: