خبر مسابقات Fortnite با جایزه 8 میلیون دلاری و چند نکته در مورد فصل پنجم بازی

مسابقات Fortnite با جایزه 8 میلیون دلاری و چند نکته در مورد فصل پنجم بازی

.در فصل پنچم که از 12جولای به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفته است شاهد ویژگی های جدیدی هستیم که از مهمترین آن ها به تغییرات نقشه و محیط صحرایی اشاره کرد و همچنین مانند فصل های گذشته شاهد چالش های هفتگی هستیم .

اولین دوره مسابقات بازی با نام Summer Skirmish معرفی شد این مسابقات در هشت هفته برگزار می‌شود و جایزه هشت میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده است و در آخر هفته میلادی برگزار می‌شود شرکت کننرگان اشخاصی هستند که قدرت خود در بازی را نشان داده اند  بازیکنان در تیم ها دو نفره به رقابت می پردازند و در هفته اول جایزه 250 هزار دلار است و درEpic Games مجموع مسابقات esport این بازی مبلغ 100 میلیون دلار در سال 2018 و 2019 در نظر گرفته اند.

در فصل پنچم که از 12جولای به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفته است شاهد ویژگی های جدیدی هستیم که از مهمترین آن ها به تغییرات نقشه و محیط صحرایی اشاره کرد و همچنین مانند فصل های گذشته شاهد چالش های هفتگی هستیم .

چالش‌های هفتگی که بازیکنان با انجام‌شان می‌توانند ستاره کسب کنند و  Tierشان را افزایش دهند. از این‌رو با افزایش Tier می‌توانید جوایز مختلفی نظیر شخصیت‌های جدید، Emote  و سایر موارد را به دست آورند.

به طور مثال یکی از چالش ها این است که بازیکن در یک بازی باید میزان Damage به دیگران را به 500 برساند.

حالت آپدیت 5.0 بازی Fortnite در ۲۱ تیر ماه بعد از ظهر به وقت ایران روی پلی استیشن 4،ایکس باکس وان و کامپیوتر و نینتندو سوییچ و ios منتشر شد.

local_offerبرچسب‌ها: