خبر Far Cry 5 پرفروش ترین بازی یوبیسافت در نسل هشتم است

Far Cry 5 پرفروش ترین بازی یوبیسافت در نسل هشتم است

بازی Far Cry 5 در نسل هشتم، از لحاظ فروش تعداد واحد، بهترین عملکرد را در میان بازی‌های این کمپانی از خود ارائه کرده است. این بازی پرفروش‌ترین بازی ماه در مارس سال ۲۰۱۸ بود؛ در حالی که تاریخ عرضه‌ی آن ۲۷ ماه مارس بود! یعنی ساخته‌ی یوبیسافت توانسته بود تنها در سه روز به پرفروش‌ترین بازی ماه تبدیل شود

یوبیسافت رسما اعلام کرد که بازی Far Cry 5 در نسل هشتم، از لحاظ فروش تعداد واحد، بهترین عملکرد را در میان بازی‌های این کمپانی از خود ارائه کرده است. این بازی پرفروش‌ترین بازی ماه در مارس سال ۲۰۱۸ بود؛ در حالی که تاریخ عرضه‌ی آن ۲۷ ماه مارس بود! یعنی ساخته‌ی یوبیسافت توانسته بود تنها در سه روز به پرفروش‌ترین بازی ماه تبدیل شود و همه‌ی رقبایش را پشت سر بگذارد. در پایان سال ۲۰۱۸، مشخص شد این بازی در میان لیست بازی‌های پرفروش سال در رده‌ی هفتم جای می‌گیرد.


داستان بازی از این قرار است کهایالت مونتانا به نام هوپ کانتی (Hope County) را تحت سلطه خود در‌آورده‌اند و حتی نیروهای فدرال هم به اندازه کافی توان مقابله با آن‌ها را ندارند. فرقه‌ای که بر پایه تزویر، دروغ و تفکرات نازی‌ها بنا شده تا دنیایی نو را رقم بزند و مردم هوپ کانتی را به زور سلاح با خود همراه ساخته اما هنوز مردم به امید دنیایی آزاد زنده‌اند و با ورود شخصیت اصلی بازی، مخالفین قدرت پیدا می‌کنند. 

بازی Far Cry 5 به همراه بسته‌های الحاقی‌اش یعنی Lost on Moon و Hours of Darkness هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.


local_offerبرچسب‌ها: