مقاله 5 بازی انحصاری Ps4

5 بازی انحصاری Ps4

Horizon Zero Dawn و 4 عنوان دیگر را معرفی کردیم

5 عنوان بازی انحصاری و پر طرفدار Ps4 که برای دارندگان Ps4 پیشنهاد میشود:


Horizon Zero Dawn


سازنده: گوریلا گیمز (Guerrilla Games)

تاریخ عرضه:۲۷ فوریه ۲۰۱۷

سبک :اکشن نقش آفرینی

یک بازی جهان باز که شخصیت اول بازی دختری جوان به نام آلوی است که دارای مهارت های تیر انداری و جنگیدن است که در این بازی با موجودات به شکل دایناسور اما از نوع فلزی و رباتیک به پیکار می پردازد و با انجام ماموریت های اصلی و فرعی محیطی بسیار هیجان انگیز را برای شما به وجود می آورد .
داستان بازی در هزار سال بعد از زمان حال رخ می دهد که نسل بشر در حال انقراض است و ربات ها بر آن حکومت می کنند سبک های مبارزه ای بسیار متنوع، از دیگر جذابیت های این بازی است استفاده از مواد منفجره تیر و کمان، مخفی کاری از نمونه های سیستم مبارزاتی بازی است.


NiOh


سازنده: تیم نینجا (Team Ninja)

ناشر: کوئی تکمو، سونی

تاریخ عرضه: 9 فوریه 2017    

سیک: اکشن نقش آفرینی    

بازی بسیار چالش بر انگیز که داستان ویلیام آدامز را روایت می کند ویلیام اولین سامورایی غربی است که در تعقیب یک دشمن وارد ژاپن می شود .
بازی از Ninja Gaiden که از کار های قبلی سازندگان Nioh است الهام گرفته است و برای بازی کردن نیاز مند حوصله بسیاری است که می توانند ساعت ها توجه شما را به آن جلب کند .

Uncharted


سازنده: ناتی‌داگ

 ناشر: سونی

تاریخ عرضه :10 می 2016

سبک:اکشن ماجراجویی

به جرأت میتوان یکی از بهترین بازی هایی است که تا الآن ساخته شده است.بازی ادامه ی آنچارتد 3 اتفاق می افتد و نیت و برادرش سم که در جستجوی گنج دزد دریایی هنری ایوری هستند .
سبک بازی اکشن ماجراجویی و سوم شخص است و مهارت های شنا کردن کنترل وسیله نقلیه در بازی وجود دارد این بازی از سایت های معتبر نمرات بسیار قابل قبولی دریافت کرده و نظر مثبت بسیاری از گیمر ها و منتقدین را به خود جلب کرده است.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


سازنده: ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions)

ناشر: اکتیویژن

تاریخ عرضه: ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷

سری بازی‌های کراش بندیکوت حتی با اینکه مدت بسیار زیادی از عرضه نخست آن ها می گذرد همچنان بسیار لذت بخش هستند .
این بازی از قسمت ابتدایی و ارتقا یافته کراش  Crash bandicoot و Crash bandicoot 2:Cortex Strikes Back ، Crash bandicoot3 : Warped تشکیل شده است.


Gran Turismo Sport


سازنده: پولی‌فانی دیجیتال (Polyphony Digital)

ناشر: سونی

تاریخ عرضه : 17 اکتبر 2017

سبک : مسابقه ای

گرن توریسمو جزو بهترین بازی های سبک مسابقه ای است که تا حالا نسخه های بسیار زیادی از آن منتشر شده است گرن توریسمو اسپرت سیزدهمین سری از گزن توریسمو با هدست واقعیت مجازی Playstation VR قابل تجربه است و از   HDR بهره میبرد.
گرن تورسیمو دارای ۱۷۷ ماشین و ۲۷ پیست آن هم در ۱۹ منطقه واقع شده‌اند.