مقاله بازی دست دوم زیر 100 هزار تومان چی بخریم؟ تابستان 97

بازی دست دوم زیر 100 هزار تومان چی بخریم؟ تابستان 97

معرفی چند عنوان از بهترین بازی هایی با قیمت زیر 100 هزار تومان می توان تهیه کرد.

در این مقاله قصد داریم چند عنوان بازی پر طرفدار و جذاب که در بازار بازی های دست دوم PS4 قیمت کم تر از صد هزارتومان را دارند معرفی کنیم:


Watch_dogs 2


سازنده: Ubi Soft
تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2016
سبک:اکشن ماجراجویی


این بازی یکی بازی های موفق یوبی سافت که شما در نقش یک هکر جوان مراحل بازی را پشت سر گذاشته و آیتم ها و توانایی‌های شما هم افزایش می‌یابد Watch dogs 2 یک بازی جهان باز است که با قابلیت های نو و جذاب خود هرگز حوصله شما را سر نمی‌برد .
امکانات زیاد هک کردن و گجت‌های بازی از نقاط قوت بازی هستند که این گجت ها بسیار ساده اما کاربردی که شما را برای استفاده از آن ها زیاد به زحمت نمی‌اندازد.

Uncharted 4

سازنده: Naughty Dog
تاریخ عرضه :10 می 2016
سبک:اکشن ماجراجویی


 به جرأت میتوان یکی از بهترین بازی هایی است که تا الآن ساخته شده است، بازی ادامه ی آنچارتد 3 اتفاق می افتد و نیت و برادرش سم در جستجوی گنج دزد دریایی هنری ایوری هستند.
سبک بازی اکشن ماجراجویی و سوم شخص است و مهارت های شنا کردن کنترل وسیله نقلیه در بازی وجود دارد این بازی از سایت های معتبر نمرات بسیار قابل قبولی دریافت کرده و نظر مثبت بسیاری از گیمر ها و منتقدین را به خود جلب کرده است.


Blood borne

سازنده:  From Software
تاریخ عرضه :26 مارس 2015
سبک : اکشن نقش آفرینی

مردم شهر در گریبانگیر یک نفرین شده اند و اکثر آن ها در حال تبدیل شده به هیولا هستند گیمر هایی که علاقه به بازی های چالش برانگیز دارند ار بازی لذت فراوانی خواهند برد گیم پلی بازی به شدت اعتیاد آور و پالش برانگیز است.


Horizon Zero Dawn

سازنده: Guerrilla Games
 تاریخ عرضه:۲۷ فوریه ۲۰۱۷
سبک :اکشن نقش آفرینی

یک بازی جهان باز که شخصیت اول بازی دختری جوان به نام آلوی است که دارای مهارت های تیر انداری و جنگیدن است که در این بازی با موجودات به شکل دایناسور اما از نوع فلزی و رباتیک به پیکار می پردازد و با انجام ماموریت های اصلی و فرعی محیطی بسیار هیجان انگیز را برای شما به وجود می آورد.



The Last of us


سازنده : Naughty Dog
تاریخ انتشار PS4  : 29 ژون 2014
سبک : ماجراجویی، بقا

بازی فوق العاده ای که ابتدا برای کنسول PS3 ساخته شد اما نسخه ریمستر آن برای PS4 منتشر شد .
گیمر در در نقش جول به بازی می پردازد جول که به همراه الی از بازمانده های شهری هستند که به وسیله ی نوعی قارچ سمی دچار مسمومیت شده و مردم شهر به آدمخوار هایی وحشی تبدیل شده اند شاید در ابتدا بازی در داستان کلیشه ای غرق شده باشد اما بر خلاف داستان فضا و گیم پلی بازی بسیار هیجان انگیز و دلهره آور است سبک بازی اکشن و بقا است.
نسخه دوم بازی هم به تازگی رونمایی شده و به زودی منتشر می‌شود .


Battlefield 1


سازنده: EA Dice
تاریخ انتشار :اکتبر 21 2016
سبک : شوتر
بازی جنگ جهانی اول را روایت می‌کند در نگاه اول شاید به نظر گیمر بازی های که دارای تکنولوژی های امروزی و چنگ های مدرن نباشد خسته کننده باشد اما بتلفیلد 1 نشان داد اینگونه نیست.
بازی در بخش داستانی بسیار زیبا و دارای جزییات زیبا و گرافیک خوبی است و شامل ۶ بخش یا داستان مختلف است که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. هر کدام از این بخش‌ها بیانگر داستان سرباز، خلبان، تکنسین تانک، سربازان ویژه و حتی لورنس عربستان و تیم‌ او در صحرای این کشور می‌شود. این داستان‌ها هر کدام حال و هوای خاص خود را دارند و در مکان‌های مختلفی از این جنگ فراگیر روایت می‌شوند.
بخش چند نفره بازی به شدت اعتیاد آور وفوق‌العاده جذاب وعظیم با نقشه‌های هوشمندانه که هر گیمری را جذب می‌کند.


The Last Guardian

سازنده : SIE japan
تاریخ انتشار  : دسامبر 6 2016
سبک:اکشن ماجراجویی


بازی آخرین نگهبان یک بازی احساسی و چالش برانگیز و در بعضی مواقع اعصاب خورد کن که با مراحل پازل گونه خود گیمر را به فکر کردن وا می‌دارد.
بازی داستان پسر بچه ای و یک موجود افسانه ای به نام تیریکو است که در سرزمینی بپر رمز و راز به پشت سر گذاشتن بازی می پردازد چالش های فکری که با هماهنگی بین پسرک و تیریکو می‌توان آن را طی کرد گرافیک بازی و صحنه های احساسی بین تیریکو و پسرک بسیار زیبا و جذاب هستند .
در کل بازی دارای فضاهای آرام که بین این همه بازی های شوتر می‌تواند تجربه متفاوتی را برایمان رقم بزند آخرین نگهبان را باید بازی کرد چون شبیه هیچکدام از بازی‌هایی که تا به حال بازی کرده‌اید نیست.
 


Dark souls 3

سازنده : From Software
تاریخ انتشار : 24 مارچ 2016
سبک:اکشن نقش آفرینی


شما در این بازی به عنوان یکی از چندین و چند Unkindled ظاهر خواهید شد؛ آن‌ها افرادی هستند که به دنبال پنج تن از اربابان خاکستر «Lord of Cinder» هستند  تا دنیا را از نابودی نجات دهند .
طراحی خارق العاده مراحل بازی و داستان غیر خطی از نقاط قوت بازی است .